Call Center Ses Yalıtım

Çağrı merkezleri, kurumsal firmaların can damarıdır. Tüm işlemler neredeyse burada yürütülür ve müşteri ile ilişkiler bu odalarda sağlanır. Bu nedenle call center odalarının en iyi şekilde hazırlanması gerekiyor. Özellikle de ses yalıtımı konusunda hassas olunması gerekmektedir.

Bir şirkette en çok personelin bir arada bulunduğu yer call center bölümüdür. Müşterilerle birebir görüşmelerde bulunulan bu alanlarda gürültü ve uğultular diğer ortamlara göre çok daha yüksek ve fazla olur. Tabi bunun önüne geçmek ve çözüm üretmek imkansız değil. Akustik paneller akustik ses yutma oranı yüksek dekoratif keçe malzemeler ile hem akustik performansı yüksek aynı zamanda dilediğiniz görselde ürünler ile yapılacak izolasyon bu işlem için yeterli olabilmektedir.

Şirketlerin önemli bir ayağını oluşturan call center odaları, ses yalıtımı konusunda en iyi şekilde hazırlanması gereken ve en iyi malzemelerin kullanılmasının şart olduğu yerlerdir. Genel olarak kullanılan malzemeler; Paravan, akustik paneller, seperatör ve akustik keçelerdir . feltbi ses ve akustik çözümleri olarak müşterilerimize sunduğumuz çözümler, sizleri memnun edecektir.

En uygun fiyatlar için arayın

feltbi Akustik ayrıcalıklarıyla beklentilerinizi karşılarken uygun fiyat ve kolay ödeme seçenekleriyle müşterilerimizin işlerini en iyi şekilde teslim etmekteyiz. Firmamız hizmetleri hakkında detaylı bilgi almak ve call center ses ve yankı yalıtımı işlerinizi yaptırmak için iletişim bilgilerinden ulaşabilirsiniz.

callcenter2
callcenter